my man...

Ja jag har ju redan my man.. o han  uppfyller nog så gott som alla mina önskemål en dreamman ska ha.. men läste här nånstanns om nån som skrivit om lite kvaliteer hennes karl skulle ha så jag kom på att jag kan ju skriva upp lite som jag tycker är viktigt iaf:


* Först o främst måste han ha karisma,  liksom nått speicellt som man faller för....

* Det är nog en fördel om han är lite wild and crazy, alltså han behöver inte vara världens tokigaste o galnaste man , men det ska vara lite driv i dem, liksom hända något, vilja göra roliga saker o kunna hitta på oväntade saker, liksom se möjligherna iställer för omstädigheterna

* Vara glad o humoristisk, kunna få mig att skratta när jag som mest behöver det..,  ja humor tycker jag är jätteviktigt, att man har roligt tillsammans o kan skratta. Att man liksom kan ligga där o bara skratta åt saker som ingen annan skulle förstå eller ens tycka vara skojjigt, att man kan skratta o ha skoj även under den så tråkiga tex handlingen...

* Vara ärlig o pålitlig en person som jag kan känna att jag verkligen kan ja lita på..

*  Kunna vara min trygga famn att luta mig tillbaka i det stunder jag behöver det.. att även han vågar öppna sig o göra så för mig...

* Kommunicera:  att kunna säga vad man tycker o känner o hur man mår o vad man vill är väldigt viktigt, lite svårt veta annars...inte att man behöver mala på, nej det kan ju bara vara jobbigt men liksom det gångerna det är nått så ska man kunna säga det..

* Att tro på sig själv, men inte på ett sånt här överdrivet sätt, det är avtändande tycker jag. Men att ja tro på sig själv o vara stolt över den man är..

* att ha självinsikt... inse att man kanske inte är bäst på allt o framför allt att kunna skratta lite åt sig själv o saker som händer runt omkring en... Ja det tycker jag är viktigt att man tillåtter sig själv att skratta även åt sig själv o bjussar på sig själv..

* Bra ekonomi, nej man behöver inte vara stenrik absolut inte, men man behöver ju inte ha kronofogden efter sig heller, utan liksom ja bara ha normal ekonomi så är jag nöjd...

* Att vara vuxen men med barnasinnet kvar oxå jätteviktigt, kunna ta vara på sig själv, men ändå kunna vara barnslig o ha ruskigt kul...

* är ju inte heller dåligt med good looks, sköna moves ni vet var..., lite handyman då jag själv inte är händig för fem öre...(alltså nu pratar jag om handyman  på det här sättet...fixa o dona typ i hemmet, laga saker etc.. he he)

* Det allra viktgaste är såklart att he loves me, ja att han tycker om hela mig även mina små knasigheter o att jag inte heller är helt perfekt..he he

Så summasummarum, en pålitlig grabb med driv i som inte är rädd för utmaningar, tycker om livet, att leva det, gör roliga saker, överraskar i vardagen, stabilt med cach, loves me, får det att pirra i min kropp när jag tittar på han, får mig att skratta o kan bjuda på sig själv inte bara för mig utanför sin omgivning... Ja sounds like my man: Johan he he..


Kommentarer
Postat av: Lotta i huset en bit bort numera

Appropå det där med handyman. Har jag berättat att Fredrik band fast ytterdörren i hatthyllan med ett hopprep den där dan som det blåste så mycket. Smart va? Gissa vem som fick skruva upp hatthylla? Ja.. han gjorde det faktiskt själv..

Postat av: Anonym

he he jo jag brkaar ännu skratta åt det faktiskt =) fy fan så det ska ha sett ut ha ha ha. Tur man inte såg det live för då hade jag bryitet sönder o samman o det kanskei nte hade gjort stackars freddan mer lycklig över hur bra stund han hade just då =)

Ja den punkten eller den delen av den punkten (de andra delarna i den punkten är jag rätt nöjd med he he) som det skulle falla på.. för som jag sagt tummen mitt i handen kan ju fan knappt byta en propp men men ... he he vi har ju iaf kul =)

2008-01-29 @ 12:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback