myskväll själv, skönt!

Vet ni nu myser jag på hög nvå!! har tagit ett långt skönt härligt bad med massa skum, tända ljus o en cider vid min sida mmmm soft o skönt!!  efter deet satte jag mig här i soffan o chillar lite... spanar runt lite på nätet, slötittar teve o bara njuter av min kväll. =) för det mesta är jag ju en ubersocial person som får nippran av att va själv för länge, men njet inte idag, idag myser jag.. man behöver det ibland. Dessutom har jag ju iaf fått byta några ord med en gogumma alltid roligt surra med henne =)

Fan du hockeyn gick inget vidare idag 0-6 , aj aj  aj.. jag stör mig grymt p åatt dem förlorar men samtidigt skönt att J inte är med o fan man märker att han saknas, skönt att höra det från viktigt håll oxå..  för ja nu märks det faktiskt, han är ändå en av dem få som i utsatta lägen vågar försöka göra nått o få fram pucken, han kan få igång laget ibland.. o ja det är ruskigt skönt se att han nu kan göra sina rider o lyckas med dem..  (för det mesta, inte som back in the days..) känns på nått sätt konstigt att han nu fakitskt är en viktg kugge o verkligen saknas i laget.. eller vad fan inte konstigt, men alltså att det på nått sätt faktiskt märks rätt tydligt..hoppas hoppas nu bara inte detta får han att vilja förtidigt o bara förvärra sin skada.. shit jag kommer vara nervös nästa match han lirar det är ett som är säkert...
 
Jag hoppas även verkligen att luleå (liksom vi såklart) grejjar slutspelsplatsen, det måste dem!! O det tror jag dem gör!! 

Kommentarer
Postat av: Lotta därborta

Ja det är skön att ladda baterierna lite. Fast jag kommer ihåg att ja brukade tycka (på den tiden då jag var ute jämt och hade jätttemycket kompisar om än ytliga) att det nästan var lite "obehagligt" när det liksom slutade snurra. Hoppas att du förstår vad jag menar nu för det låter lite konstigt kanske. Nu kan jag ju se att det inte var helt hälsosamt att känna så och att jag borde ha tolkat det lite som en varningssignal. Iofs är det väl en del av livet och en period som man går igenom. Nu är man ju nästan asocial istället. Vad jag ville säga är väl egentligen att det är bra att du har det skönt i lugn och ro!

Vad bra att de saknar honom. (Funderar på det vi snackade om när ni var här). Jag *clueless* tycker ju att det känns lite bra att de "inte klarar sig utan honom". Vi hejjar ju på Frallan här! Ledband är ju lite tråkiga då de blir utsträckta och det äller som du säger att han inte år tillbaka för tidigt. Du får stötta honom på den punkten! Hoppas att inte den där elektricitetsdoktorn tar kol på honom bara. Eller rent av FÖRVANDLAR honom till kol. Han kanske kommer hem utan hår eller nåt. Eller ännu värre, utan andra "utväxter"... Nae´rå.. han vet nog vad han gör få man hoppas.

Har du förrästen hört att de tagit honom som svindlade bort 46 miljarder...?

Kramkram

Postat av: Anonym

ja igår njöt jag fakitkst... visst blev man ltie sugne på hollaballo när man pratade med folk som var i farten, men nej mest njöt jag faktiskt såå lovely faktiskt för en gångs skull... en helt ensam lördagkväll, åhh i needed it!!

He he han hade visst brännmärken så fan man borde nästan åka fit o se till så de inte förvandlar andra viktiga delar..he he..

ringde er igår vid 22 men bara upptaget, skulle höra om de där böckerna.. men piblgar kanske idag istället då...

2008-01-27 @ 09:39:21
Postat av: Lotta i huset brevid

Var det upptaget..? Märkligt.. Men vår telefon har varit lite märklig sedan vi flyttade.. Iofs så hade jag nog somnat då så Fredrik kanske långpratade med någon.

Brännmärken... hmmm.. Låter inte bra ;-)

2008-01-27 @ 10:47:20
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

he he..tur att jag inte kom fram då, när den gick mot 10 över tio så tänkte jag nja nu vågar jag inte ringa senare...
nej det låter lite tortyr aktigt he he...

2008-01-27 @ 15:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback