Nu är jag på ett tokigt bushumör....

Trött måndag, nej pyttsan, just nu känner jag precis totalt tvärtom, jag känner mig på sånt här crazy bushumör, ni vet när man bara vill skratta o fnittra hela tiden, nästan tur att det bara är gummz som behöver dras med mig ikväll he he he ... vet inte varför jag känner mig på sånt här tokigt humör ...antingen bara för att jag är tokig eller så är jag kanske lite fööööör trött.. ni vet övertrött he he dan har faktiskt gått i ett... åkte hemifrån kvart över 9  o kom hem just precis nyss... men jag vet att det är vardagen för det flesta av er... =) Har iaf hunnit träna o så åkt på den där intervjun msåte säga att jag på väg dit, spec när jag satte mig på bussen så kände jag bara NO NO NO, jag vill nog inte ens ha jobbet, men fakitkst väl där så blev jag mkt glatt överraskad, det var jättefint o det kan nog ha sina problems med kanske lite underbemannat o en del kulturella problem.. men vad f-n jag tror samtidigt det här med de olika kulturerna o krockarna o svårigheterna som kan uppstå kommer vara en del av charmen, jag tycker om att jobba med lite särskilt utsatta i vårt samhälle o stöta på lite annorlunda situationer... så när jag tänker efter jobbar jag nog hellre där 5 dar i veckan året om än på en annan vc där det mest kommer in gnälliga svennssons.. hmm svårt förklara kanske... Det kändes iaf bra o jag slog på stora charmen så hon verkade ha svårt att motstå fast det visste jag väl redan, vem kan motstå när man sätter den sidan till he he.... skojar bara!!), hon sa i princip att hon ville att jag skulle börja jobba där ,men skulle höra av sig nån gång nästa vecka tror jag, så visst jag hoppas nog att jag får det o kan börja kalla mig "Syster Jenny" igen he he...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men vännen! Gud vad roligt, jag håller mina tummar & tår att de sista bitarna faller på plats. Jag blir så glad för din skull! Syster Jenny! -Det låter det! Näsan så jag kan se Johan le fånigt och be syster undesöka honom då han känner sig lite het...... hahah! Må så gott darling och vila upp dig nu när herren i huset kommer hem, det förtjänar du! SMACK!!!

Postat av: Anonym

he he ja vi får se...

Ja du han har redan sagt att jag får öva på honom he he =)

Ja du var så säker i will nu har jag många små favörer att ta ut he he....
puss på dig hopas du mår bättre nu kram

2008-01-28 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback