Ny vecka nya tag..

Måndagmorgon:

Hmm kan inte idrekt säga härliga underbara måndagmorgon, nej fy jag hade gärna legat kvar under täcket o bara slappat ett bra tag till...men inte då..

Ny delkurs startar idag så nya friska tag, idag är det även ny gruppindelning få se hur det blir hoppas på bra, orkar inte med hamna i nån konstig skitgrupp...

Sen är det även dags att börja veckans träning igen,  nu när precis all träningsvärk just försvunnit ha ha..

Jag o gummz blir nog mest troligt själv hela veckan, eller jag vet inte hur länge men det verkar som att det blir så, o det hellugnt lite jobbigt bara vara utan bil hela veckan då, jag är ju liksom van att ränna på rätt friskt.. nu blire det till att gå eller ta bussen, ja det går ju det med..

hmm ja jag hoppas väl att den där skitsaken ska blibra igen under veckan, eller bra men bara vara på ett ok sätt..

Hmm trodde csn pengarna skulle komma idag men icke, shit jag behöver verkligen dem hoppas dem kommer snart iaf!!!


Ja ja dags att börja denna vecka nu, see u!




Kommentarer
Postat av: joel

missbrukar också csn, håll ut pengarna kommer snart, mina kommer på måndag :)

Postat av: stine

lycka till

2008-01-21 @ 09:23:39
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

Om du hatar måndagar.. så kanske min sida kan få dig på lite godare humör :) om du är glad och pigg.. så säger jag grattis!

2008-01-21 @ 09:39:32
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback