Nya delkursen känns helt ok...

Okej hemma igen vilket skitväder, tur man inte behöver vara ute o jobba.. Gubbz har glidit iväg till sthlm nu så jag o gumman e själva hela veckan nu tror jag..

Gick fint i skolan idag, verkar vara massa seminarium till höger o vänster men detta delmoment håller ju på ända tills april o är uppdelat med tex 2 tentor oxå så det blir nog bra. Gruppindelningen blev väl ok, ingen superrolig grupp men en grupp som nog är bra på att jobba o få saker gjorda så det är ju skönt..

Ska nog snart hoppa ner i ett värmande mysbad med massa skum, eller så väntar jag tills det blir lite mörkare ute o gumman sover så att jag kan tända lots of candels o verkligen bara njuta, i lööv it!

Har tränat idag oxå, har kunnat köra hårdare men är ändå nöjd över att jag bara tränade för var såååå nära att skippa det hela, men gick riktigt fint väl där. Störde mig förressten massor på en snubbe, vilken jobbig typ, tur det inte var min kille fan då hade jag nog lappat till han ha ha...Först tänkte jag bara att han var gullig mot sin tjej (hmm tror det var tjejen men inte säker) o skulle hjälpa henne o typ visa så hon gjorde rätt, men sen höll han på så HELA tiden o bara gnällde o allt var fel, o hon var så svag, hon skulle göra si o så o hon var ett skämt hon msåte verkligen böra träna ordentligt nu... ja allt gnällde han på.. Jag blev så less på gubben att jag inte orkade köra på alla övningar i ett kör där nere där dem var utan gick iväg o körde lite annat emellan för att slippa se han. Fy fan vilken typ alltså, för det var liksom inte på ett sånt här skämtsamt sätt, ni vet som man kan hålla på o fåna sig o säga att man är svag o sånt utan han riktigt kapade henne o bara gnällde, Men visst i mina öron lät det säkert ännu värre eftersom denna dialekt bara låter så gnällig ibland när en del bara öppnar munnen ha ha...
Nej du man fick lust säga åt gubben "men se på dig själv då, du är ju inte så jävla bra heller", för han var inte direkt så här superproffsig själv som han typ fick det att låta till omvärlden.. Ja ja idioter finns det gott om, tyvärr stötte jag på en idag, men skönt jag kunde smita undan han o han inte ingår i min personliga umgängeskrets =)

Nåja nog svammlat om detta ska gå o se så dotra min inte somnat i soffan nu.. men see u.. puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback