nyårsafton..

Oj oj oj ja det var faktiskt en mysig afon eller mysig kanske är fel ord men den var trevlig massa surr med damer o skratt åt pojkar.. skön snack o fullspel,, ja men det var trevlig, sen hade jag kanske hoppats på en liten reunion senare men vill man  inte eller är man sjuk kan man ju inte rå för det, kvällen blev iaf riktigt trevlig om än kanske inte så mycket myspys men fan så trevligt, pisc kommer nog tomrrow , nu väntar jag på att j har lyssnat färdigt  på låten som jag nog kommer förknippa med nyårsafton 07 =) vet inte vad den heter än ha ha men ska försöka kirra det åt er snart... hoppas de sjuka snart är friska så jag får lite get toghether blir ju abstinens sjuk utan mina gofisar =)

gott nytt år på er alla....!!!
Look in to your heart and you'll find love love love... ........................... i won't hesistate no more no more it can not wait i'm yours..well open up your mind and see like me...love love love love... ... i won't hesitate no more no more it can not wait i'm sure... bla bla bla.... hmmm ha ha... lite så är kanske låten i don't know inte lätt komma ihåg nu... =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jason Mraz gumman, är det som sjunger låten. Den finns med på min blogg :-) för några veckor sen la jag ut den sådär som du brukar göra :D
Kul att ni hade en mysig o rolig kväll. I miss you, vi hörs av nu i vekcna. Kramis

2008-01-01 @ 15:24:49
Postat av: Anonym

Tack gumman du vet jag o låtar ha ha... =)

Ja den är bra skön faktikst!
Miss u to honey vi hörs av kram kram

2008-01-01 @ 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback