Oh my...

Oh my god vad gummz har börjat prata som folket här nere gör, hon låter för festlig ha ha..

Oh my god vad dåligt jag har pluggat, inte ens när jag fick expert hjälp =) blev det mkt gjort, utan mera surr om annat  o inte mkt statistik prat...

Oh my god vad jag skulle vilja...

Oh my god vad jag ska träna ikväll ,ja fan ikväll ska jag verkligen för det här håller inte, ska bli gör skönt

Oh my god vad mys det ska bli gå ut i friska luften en sväng snart hoppas det är lika härligt som det ser ut (solen skiner o det ser bra msygit ut)

Oh my... hur ska jag orka upp så där tidigt imorrn, o dessutom försöka var bright det allra första man är ha ha...

Oh my... jag måste försöka ta mitt förnuft till fånga o plugga iaf lite ikväll (men jag känner på mig att jag inte kommer göra det ändå, )

Oh my.. imorrn ska jag baske mig rigna den där kvinnan på bemanningsstyrkan (de är ju alltid så hiskeligt svårt få tag i såna personer, möte till höger o vänster o återkommer då o då, o sen gått för dagen, ja ni vet hur det är...)

Puss på er gobittz out there


Kommentarer
Postat av: Fredrik

halloj! vad sägs om lite käk eller ngt på sön?

// Fredrik

2008-01-15 @ 10:33:36
Postat av: Anonym

Halloj!
Ja visst det låter trevligt!

Vårt nät har kekat ihop så jg håller p åatt få krupp, sitter nu på skolan o bråkar med statistiken inget går som vi vill mkt mkt frustrerande!!!

vi hörs kram på er

2008-01-16 @ 11:02:20
Postat av: Fredrik

Kanon! Vi hör av oss!!

Hälsa familia!

2008-01-16 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback