På arlanda...

Fördriver tiden i väntan på dottra vår... Sitter här på varsin dator.. hmm jag bloggar o gissa vad gubbz gör?! : Jadå blocket för hela slanten ha ha...

Gick finfint köra hit, satt o tänkte på hur illa en del verkligen kör oh my god har dem fått sitt körkort på postorder, tänkte även på att jag föredrar ligga i den yttrefilen, fan finns så många sölkorvar efter vägen... men nej jag kör försiktigt så oroa er inte =) En annan sak som var lite "lustig" var att jag lyssnade på min nya braiga skiva, det är verkligen nått visst med musik, ni vet vissa låtar kan man bara bli tokglad av o andra känner man sig bra mkt mera nedstämd, jag satt där o kämpade men mina tårar ibland o gubbz han läste så gladeligen sporten i tidningen.. han hade nog allt funderat vad det var med mig om jag suttit där o bölat  ha ha, men ni vet ibland är man ju bra crazy..  En sak som är lite läskig är när man helt plötsligt liksom kommer på att man faktiskt kör bil, man har liksom suttit o tänkt på så mkt annat att man fakitkst inte kommer ihåg hur man kört den senaste sträckan.. men okej det är ju med dem här "automatiserade processerna" , lite har allt fastnat från skolan ha ha

oj oj vad det ska bli skönt få hem lillsnuttan nu, mys mys, sitter dock o funderar på hur u hela friden man ska lyckas hålla henne vaken hela vägen hem, hmmm nja är nog ingne ide att ens föröska men det hade sannerligen varit rätt skönt faktikst...


Fyyyy f-n det går itne att komma undna med att jag har världens söndagsångest nu.. fy sjutton vad trist...
men men nu ska jag spana vidare på nätet..

See uuu
Pussar i massor

Kommentarer
Postat av: Sanna

MYYYYS att få hem lilljäntan! Hon lär bli lycklig över att se er och du min vän, kommer knappast ha ett öga torrt! :-) Mys på och hälsa dina sweethearts!

Postat av: Anonym

Åhh vännen det var bra lovely se henne igen, =) Man ivlel bara kram på hon hela kvällen..

Hoppas ni har det mys.. stor stor kram benny

2008-01-08 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback