planerna gick i stöpet.. som vanligt he he..

Jag är en person som förösker planera min vardag lite, har jag inga planer så kan jag känna mig lite lätt stressad he he. Fast jag tycker bara om att veta lite vad som ska ske under dagen men sen faller det väldigt ofta inte ut så ändå o det gör mig liksom oftast inget, =) ..För jag är ju inte kanske direkt den som av min omgivning ses som den mest välorganiserade människan, men uppe i knoppen försöker jag allt ibland =)  Dessutom är jag ju en tidsoptimist som ibland tror jag ska hinna tusen saker på en dag o kan bli väldans besviken när jag inser att dagens timmar bara flyger väg, om än jag även hör till en av dem som även fast jag uppskattar dagens olika timmar så fullkomligt älskar jag den stunden när jag får krypa ner under täcket o känna att nu NU får man bara sluta sina ögon o riktigt koppla av några timmar. Antar att jag lööv it för att jag är dålig på att koppla av både kroppsligt o med tankarna i huvudet på dagarna he he..

Hmm det jag ville komma fram till var egentligen bara det att idag sprack mina planer... hmm Idag var planerna att lämna gummz på dagga, träna, åka till skolan få lite uppdateringar (he he), hämta ut tentan, ev hockey ikväll... men nu blev det inte så för lillhjärtat hostade så hon kräktes i natt, hon är ju väldans förkyld så att hon kräktes hör nog ihop med detta, för till saken hör att J just gett henne välling (slemmar ju ihop mera då) jag hade inte hunnit/glömt säga att hon var så förkyld att han skulle göra den jättetunn om han var tvungen ge (helst inte ge alls, men svårt övertyga henne om annat om han redan lovat göra..).. men nej det hanns inte så det slutatde på ett olyckligt sätt, ja vi besämtde oss att snuttan ska få vara hemma idag o krya på sig.. Det som jag tycker är tråkigast är att jag inte kan träna som planerat (kanske kan åka på em när j kommer hem, fast d beror på om han ska lira (tveksamt, men ska han det vill/behöver han nog vila efter nattens bravader..) se ville jag ju få ut min tenta o surra lite strunt, själva förleläsningen ja det gör mig inte så mkt att jag missar den...he he.. o så får vi ju se hur det är under dan om man kan åka på hockey ikväll eller inte, är lite sugen surra med carina om hon kan.. gummz brukar ju somna redan innan 19 ofta nu så men det får vi se hur dagen fortskrider...vore skönt kunna koppla av o kika för en gångs skull he he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback