regn o räkningar, bra start på dagen... fast nu kan det ju bara bli bättre.. =)

1 till bil vill jag ha!! en egen liten kärra.. det är inte direkt uppmuntrande när man vaknar o ser det pissa utanför fönstret o man vet man måste gå ner till dagis.. ja ja väl ute var det inte så farligt som jag trodde.. däremot ringde J o gjorde mig väldans irriterad, fan här springer man fram o tillbaka till dagis o fixar med allt o han ringer o kan inte ens vänta 5 min tills man e hemma igen, fan jag bli så irri på sånt  där när folk tror de ska bli som dem vill bara dem knäpper med fingrarna.. till saken hör ju att jag inte ätit frukost heller då ska man helst inte reta upp mig , ännu mindre när jag är ute o traskar i regnet he he he he...

Dock gick min irritation över på 5 sekunder typ. Kom nämligen hem o såg ett såå fint brev  i lådan.. Anande genast vad det var, mkt riktigt åhh vänner det ska bli så kul få se er bli man o hustru hi hi.. Ja jag kommer då fälla både en o två tårar ni vet ju jag är blödig he he... Dessutom fick jag ett supergulligt mess precis, fan vad snällt blev jätteglad, det gjorde min dag! Oj oj den som får dela sina dagar med dig kommer bli väldigt lycklig o framför allt bortskämd he he...vänner som du skulle alla ha!!

Tyvärr är det åter dags att bli irriterad, japp dags för den stunden som jag hatar allra mest i månaden , nämligen att betala räkningarna...fy fan alltså.. men men sen ska jag glida ner mot stan o träna bort dem irriterande tankarna o känna mig nyttig så jag kan äta nått riktigt smaskigt o gott ikväll.. Gummz har lärt sig.. hon brukar få godis på fredagar (oftast då vi själva mumsar gott) så idag sa jag till henne: Gumman vad skönt idag är det fredag".. Det lyste genast till i hjärtats ögon o hon svarade snabbt " fredag, då får jag dodis, för jag får äta dodis på fredagar"  he he... mammas hjärtetroll =)

Är iaf skönt hon har sovit bra varje natt o somnar typ vid 19 -19.30, så det är skönt få lite egen qualitytime på kvällarna oxå...

men men time för räkningar...

Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback