Saker jag vill göra nu...

Japp kan visa er lite bilder på saker jag gärna skulle göra nu eller snart... :


Vore bra härligt känna sanden mellan tårna, solens värmade strålar på ens lättklädda kropp....


Fast visst lockar stortadspulsen oxå vore bra häftigt uppelva new york, att jag täkner på det är la bara för att jag är lite avens för att det är nån annan fuskunge som får åka dit :-)


är väl aldrig fel med sånt här skönt, hett, mysigt ... oj ni vet när man nästan ryser bara av beröringen eller kyssarna ha ha


hmm inte direkt precis just nu är ju, men är allt bra sugen på ett vinglas o massa surr, kanske kanske helgen tillåter det...


ett skönt härligt bad mmmmm så skönt..... jag njuter =) tyvärr har man ju inget bubbel men får la tända lite candels o bara mysa, ska göra det sen ikväll, min egen stund som ni vet..


Jag skulle önska att jag ringde kollade mitt konto och det helt plötsligt stod massa nollor där... eller attj ag hittade en lottokupong som gav mig miljoners miljoner, fast helt ärligt jag skulle bli rätt nöjd med bara några kronor extra .. ha ha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback