Sjukt sugen...

mmmm sjukt sugen på mkt nu ....

men det jag täntkte ta upp o tjöta lite om nu är att jag är sjukt sugen på ciggisar.. jag tänkte på det på stan o tänkte fan köpa när jag var på affären men "tur som var" så glömde ju min guldfiskhjärna bort det.. fast oj oj vad det grämer mig nu. Men NEJ jag ska verkligen absolut inte gå ner på affären bara för att köpa det.. men ni vet när man kommit på nått så kan det liksom etsa sig fast i huvudet ... o fan.. hmm får se till att inte komma på nått annat jag behöver för då kommer paktet slinka ner i fickan min...


Kommentarer
Postat av: spookface

man är aldrig så röksugen som då när man inte har cigaretter

Postat av: Anonym

åhh nej var du tvungen skriva det JUST NU, när jag precis lyckats släppa det, skulle skippat läsa denna kommentar he he..

2008-01-26 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback