Skön soft eftermiddag ute i mysigt väder...

Vädret var/är riktigt lovely så klart vi måste ut o mysa.. Dock var jag ju aningens för positiv i mitt tänkande när jag trodde vi skulle kunna åka pulka o madrass..ja ja jag var iaf själv som ett litet barn o tyckte vår eftermiddag ute var såå mysig o trevlig, vi gick på upptäcksfärd i "skogen" (snarare typ dungen ) här bakom o tindra bestämde att vi lekte att vi skulle på djurpark o mata isbjörnarna, vi hade väldans kul när vi balanserade fram på stenarna o gömde oss bakom träden he he...

Lite pics från vår eftermiddag:
Lekparken fick även den ett litet besök...
image449

Allt måste så klart testas..
image450

Leka affär hann vi oxå med, jag fick köpa chokladglass för 4 kronor...
image453

I båten skulle vi oxå leka lite.. här kikar tindrizen ut genom ett av alla hål..
image457

Sen begav vi oss till "skogen" o busade.. här har ni drottningen:
image454

att gömma sig bakom träden var riktigt skoj...
image455

hmm jag föröskte oxå gömma  mig he he...
image456

men tillslut hittade vi alltid varandra :-)
image458

Så vi hade alltså en toppendag ute o hoppas att ni oxå har haft/har en riktigt lovely o skön dag, stor kram från mig o Tindra!!:
image459
image460

Hoppas ni oxå får skratta lika mycket och njuta av er sköna eftermiddag!! Puss o kram från oss:
image461

Kommentarer
Postat av: spookface

haha vad kul ni ser ut o ha... men lite tråkigt att det inte är mer snö.. nu har vi typ en halvmeter om inte mer..

Postat av: Anonym

he he ja vi hade kul =) Men hade gärna kunnat få vara mer snö.. eller lite kluven är jag, har det inte varit nån på hela vintern vette kattsingen om jag vill ha snö nu.. nej nu längtar jag efter våren...

2008-01-27 @ 16:53:09
Postat av: Sanna

Åh, vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Och vännen, Tindra är lovely. Tänk så hon förändras för varje gång du updaterar med nya bilder. Hon blir stor! Och bara vackrare. Jenny her self går inte av för hackor hon heller, vilken puma!!

Jag vill också vara ute i det fina vädret... Men icke! Här är sysselsättningen Spyr/feber/huvudvärk/hosta och förkylning. Behöver jag säga att jag känner mig lite krasslig? FY!!

Ha det gott gumman, I miss u!

2008-01-27 @ 17:26:25
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Anonym

Sanna: tack så mkt snuttan, vad gullig du är... ja shit tiden går, men det blir bara roligare o roligare.. he he..
hmm ja du puma, snarare den osminkade sanningen ute i skogen he he...

men fan hjärtat, vad tråkigt att du är sjuk hoppas verkligen du kryar på dig snart!!! lät inte alls nått kul det där! du ser väl till att bli bortskämd nu!!

miss u 2 honey kram

2008-01-27 @ 18:22:43
Postat av: Lotta där borta

Åhh! Vilka fiiiina bilder!

2008-01-27 @ 18:33:07
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tackar tackar... ringde aldrig dig sen, då ajg insåg det där med mina pulkplaner fick gå i stöpet.. men men vi hade trevligt ändå.. Hoppas ni oxå haft en bra dag!!! kram kram

2008-01-27 @ 18:44:51
Postat av: Cicci

Vilka mysiga/söta/fina/härliga bilder.
Miss U!

2008-01-27 @ 20:02:08
Postat av: Anonym

Cicci: tack gummz!! Miss u 2 alot!!!

2008-01-27 @ 20:52:43
Postat av: Cammi

Åhh vad avvis jag blir på er när jag ser dessa bilder...först det första har jag jobbat hela dagen och bara det i sig är ju tråkigt. Men det värsta är nog ändå kylan som ni ser ut att slippa :-) I morse när jag steg upp visade termometern -26!!! Vi bor i en kallhåla för när jag kom till stan var det "bara" -20!! Ni ser i alla fall ut att haft det supermysigt :-)

2008-01-27 @ 22:36:35
Postat av: susanne

åh så härligt ni haft det! Tindra är ju sååå söt! Som sin mor ;) Kram!

2008-01-27 @ 23:06:29
Postat av: Anonym

Cammi: ja trist jobba men du drar ju in money =) hugaligen ja det låter verkligen kallt men snart kommer ju den där fina perioden när man kan vara ute åka kspter o mysa på isen, miss it, o er såklart =)

Susanne: ja det var mys, tackar tackar ,he he..kram kram

2008-01-28 @ 08:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback