söndagen startade med 25 dockor i sängen typ..

Halv 8 imorse bestämde sig gummz för att det var dags börja kliva upp o leka med sina dolls... japp en efter en hamnade dem här brevid mig i sängen, tillslut var jag liksom överöst med ett berg av dockor som skulle kläs av o på.. erkänner att jag låg kvar i sängen o fördökte slumra vidare ett tag till... Gick ganska bra, man e ju liksom så van vid det där stojjet o leket så man liksom kan typ stänga av fast man är där.. (låter kokko jag vet) Hade nog varit värre för en person utan barn som kanske dessutom hade varit lite bakfull så här på söndagmorgon efter en löningshelg..., ser flera personer framför mig o skrattar litegrann oj oj de hade nog tyckt de varit pest o pina just där o då, även om dem oxå lövvs to busa med gummz...

I övrigt blev jag väckt i natt av min telefon, gör mig inget, var bra skoj ändå, jag är ju så nyfiken he he.. men lite irriterande när det liksom bara vara i onödan ... men vad sjutton som sagt jag somnar om lätt som en plätt, det här men att sova det tillhör verkligen inte nått som jag har problem med kan sova när jag vill o hur jag vill typ.. Dessutom så känns det som att man inte kräver lika mkt sömn nu som förr i tiden, man är liksom van med att inte sova bra alla nätter o kanske vakna tidigt fast man egentligen skulle kunna sova länge. Fast då kommer det istället till att det finns dem dagarna då man verkligen känner att man MÅSTE få ta igen det man missat för att orka, men däremellan flyter allt på som vanligt...

Verkar vara knaonväder idag.. hoppas det inte blåser allt för mkt ute, ser iaf ut att vara blå himmel o lite sol ute.. så måste väl hitta på nått litet mission idag med gummz.. vad det får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback