Soppatorsk men glada ändå =)

Åhhh vad jag hatar när det händer: Hade skrivt ett långt inlägg som bara försvann, gahhh blir så less..

Idag är det egentligen föreläsning mellan 15-17 men jag kan tyvärr inte gå efterom jag är själv utan bil, funkar liksom inte att hämta tindrizen vid 18, men skulle få kika på Ericas antecknignar, gulligt gumman!!

Har iaf tränat idag, var som vanligt fan så skönt, hade kanske kunnat köra lite mer o ännu hårdare men tänkte jag tar det lite "lugnt" så  här i början har ju ändå kommit igång bra..

Har även hunnit med att få soppatorsk med vännen idag, vi skrattade rätt friskt o tur som var fanns det en extra dunk i bilen ananrs kanske vi inte skrattat lika mkt... Fick mig iaf att tänka på den gången med gammelvolvon (som alltid dog) , gången då den dog vid ett rödljus hemma, j fick hoppa ur o skjuta på men varje gång han kom till typ mitten så slog det om till rött så han fick skjuta tillbaka =) fick upprepa procdeuren ett antal gånger, jag satt inne i bilen o typ vek mig av skratt ,j tyckte väl inte det var lika kul springa där fram o tillbaka, bara av att se han springa från baksidan till bilen o sen få knuffa på den framifrån o se hans bistra lite skamsna uppsyn gjorde ju bara att jag garvade ännu mer.. ha ha ha ha ha.. fan var rätt kul o efteråt skratttade vi fan skitmkt båda 2 =)

Ja ja har lite tisdagsfrustration o börjar även få ltie abstinens hoppas  jag kan bli väck den ganska snart iaf...

nej inte tid mer nu... see u!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback