Sovmorgon o tomt utan tindriz..

Oj oj vad man saknar lillgumman nu, börjar kännas bra tomt! Fast jag har iaf passat på att sova länge, allmänt chilla, det är ju lite svårt med sitt energiknippe i farten.. =) Fast det tar även nån dag innan man liksom ens kan sova lite längre man är ju så vna kliva upp o vara pigg... Igår var man även på bio, men filmen  var inte alls bra... Hittade dock sen hemma den där hyrfilmen som varit borta sen i somras.. Vet ni var den låg?!! Högst uppe i köksskpået don't ask me why.. så den kikade man på igår kväll den var däremot riktigt bra en sån där feelgood film ,ni vet när killen o tjejen får varandra i slutet ha ha....=) Tur att jag o tindriz är stammis på kiosken vi behövde inte betala nått för filmen, dem är så snälla där!
Jag vet då en biofilm jag vill se tror den började typ 18 jan, den hette typ nått i stilen med we own the night (ni vet minnet mitt) Med Joaquin Phoenix o Eva Mendez bla...


Nu äre förressten snö här oj vad mkt ljuare o finare det är ute, hoppas snön är kvar när gummz kommer hem.

Finns en sak jag verkligen skulle vilja bubbla av mig lite om, men jag hoppar nog kanske det pga att det nog lätt skulle bli missförstånd o dylikt.. Jag orkar liksom inte skriva direkt vad det handlar om pga alla er som läser som jag inte ens vet vilka ni är.... Men just nu är jag helt oförstående, fundersam o ja ganska ledsen, igår rann tårarna friskt ner för kinderna..Jag fattar bara inte, är det för mkt, eller för lite, eller situationen eller bara för att.. det kan vara som det varit lätt, bara det är liksom... Men jag har nog iaf kommit fram till en annan viktigt sak oxå, ja jag har nog insett det nu..Men men hur som just nu fattar jag nada o det gör allt lite ont i lilla mig.. ha ha... men men nu ska jag inte svammla mer om detta..



Nu kan jag i stället visa er lite söta pisc på hur bra donnan har det uppe i norr, oj oj oj vad man saknar, för nog blire tomt o trist utan sin hjärtebit när man är van med hennes glada röst o galna upptåg, kikade in våra bläckelefanter i köket igår o skrattade så gott, för det syns verkligen att det är elefanter hon föröskt rita där. Vet inte om jag skrivit om det men den där lilla nere i hörnet i köket har fått STORA kompisar... så nu syns dem elefanterna våra ha ha....



Lite bilder på donnn vår:

Klart gummz måste fira in nya året hon med =)
image439


Vinterbilder precis som det ska vara...
image440
image441
image442

Oj oj oj vad kul med madrass, jag älskar verkligen själv att vara ute o busa med madrassen , man ska vara lite barnslig.. Kom att tänka på när jag o johan tog madrassen o åkte högst högst upp i från ormbergsbacken (slalombacke) , vad tänkte vi på ha ha... det var en hisnande men kul färd. Dock så gick det ju ett skidspår alldeles där nedanför o typ några meter innan vi är nere kommer en gubbe på skidor förbi, tur han hann förbi annars hade vi ju fan knäckt benen på gubben.. I alla fall så hade vi ju så hög fart att vi åkte över den ganska höga vallen som typ ska stoppa en, så gissa det blev ju ett bra hopp så landningen var inte särskilt skön, fick ju typ 85 kilo på mig med en bra duns, men fan vad vi garvade samtidigt som vi ojjade oss utav h-vete, jag trodde verkligen jag fått hjärnskakning o typ stukat handen, men vad sjutton man är la gjord av stål o reste sig upp... =) Var fan så kul men jag åker nog inte allra högst upp ifrån igen... fast man ska aldrig säga aldrig, för kul var det =)


Puss på er alla gobitar där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback