trött måndag...

Måndag morgon, uschan o fy.. eller man ska väl inte klaga har ju inte så mkt att stå i he he...

Ikväll/natt kommer iaf J hem ska bli skönt om än det har gått riktgt bra o vara själv o vi har haft det mysigt.. Antar det är därför jag känner mig sååå sjukt trött idag (ni vet en sån där jag som jag beskrev i ett inlägg tidigare..) , jag tror det handlar om att jag vet att snart kan jag faktiskt ta sovmorgon om jag vill. Sån brukar faktiskt känslan bli allra först när man kommer hem till mummy o daddy oxå, o jag tror det är av samma orsak man liksom vet att NU nu finns det nån annan som kan o mer än gärna tar hand om lillsnuttan bara för ett litet tag.. då kommer den där tröttheten som en bomb över en, den man i vanliga fall liksom inte känner av....

Hmm känns som att jag håller på att bli förkyld men jag hoppas det bara är inbillning, skai af glida iväg o träna en sväng snart tror jag (inte helt bestämt om jag orkar idag) sen är det ju dags för intervjuen ja ja vi får se...
Hmm känner mig ännu frustrerad över en sak hmm men men inget att göra åt, men jag hoppas kanske ännu he he..

Imorrn är deti af dags för skola igen, tentaresutlatet har inte kommit ännu undrar om man kanske ska hämta den hos britt-marie hugaligen, vill nog inte, fast nyfiken är man ju....

ja ja dags klä sig i lite vettiga kläder, eller vad sjutton ner på gymmet blir nog bara att dra på sig mysbrallorna skönt!! Dock så gnanger det fortfarande lite i mitt hjärta att mamsen råkat kasat bort mina favvo reebook brallor när jag även måstat kasta mina nikeisar som jag oxå lööved, hmm fan behöver helt enkelt ett par schyssta nya...men no moneysar till det nu..

okidokk se u !! Ha en bra dag!! Puss på er alla, extra stor till Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback