uppe med tuppen idag med.. vad har hänt?! =)

Ytterligare en morgon i förändringens tecken ha ha... återigen uppe med tuppen o dags för lite plugg, ja nu har vi knåpat ihop nått iaf.. sen bar det av till WC o pumpa lite, var länge sen jag var på body pump nu vilket kändes i mina stackars armar o ben, de typ skakde efteråt.. Men vet ni jag tycker fan det är en ganska skön känsla, ja tom med lite träningsvärk.. ha ha jag har ju aldrig utgett mig för att vara särskilt normal heller.. men vad fan då känns det ju att man gjort nått... En annan rätt lustig sak är vad mkt träning gör för ens välbefinnande för hmm det händer ju inte direkt så mkt med kroppen på typ 5 dar men man mår så mkt bättre o känner sig bra mkt fräschare =)

Tyvärr finns det ju bra mkt gosaker här hemma som är svåra att undå, jag tänkte där ett tag att nu bakse mig ska jag fan köra stenhårt fram till beach 08 men vad sjutton huvudsaken man tränar iaf jag är för mkt för gosakerna för att låta dem vara =)

Har inte bestämt mig för om jag ska glida ner till cloetta idag eller inte, det lutar väl kanske åt att jag inte orkar, man ser ju ändå inte så mkt av matchen med lillgummz så vi kanske lattjar lite hemma istället men vi får se kanske inte kan hålla mig därifrån heller...

Vet ni en sak jag funderat lite på som vi borde bli lite bättre på,"att fånga dagen" att leva i nuet o vara lyckliga, inte ständigt gå o tänka på hur det blir då om jag gifter mig, om jag skiljer mig, om jag får barn, eller om jag får det där jobbet... Att det blir nog lite lättare när jag väl får göra den där resan eller köpa den där fina lägenheten jag drömt om. Nej hörrni vad sjutton stanna upp o vara lyckliga i nuet oxå för tiden väntar tyvärr inte på oss utan den rusar på hela tiden, så visst livet kommer ständigt spela oss spratt och det finns dagar man kanske helst vill dra täcket över sig men försök tänka positivt o se det lilla, vara lyckliga här o nu. Ta vara på livet!! Arbeta som att pengarna inte betydde något, älska som att du aldrig blivit sårad, dansa som att ingen ser det!

Puss på er där ute!! Extra stor till Johan

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du har så rätt Jenny, ska bli bättre på att fånga dagen jag med...
Tack för de orden, kram!

2008-01-18 @ 10:31:43
Postat av: Anonym

Ja vi kan ju iaf försöka =)
Kram på dig med gummz!!!

2008-01-18 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback