Vilken...

Vilken film??


I´m just a girl standing infront of a boy asking him to love her




(detta citat ploppade upp i min hjärna igår när jag just höll på att somna...ni vet så där grymt irriterande när man inte kommer på vars det kommer ifrån.. Var tvungen buffa lite i J o väcka han oxå.. Han suckade djupt fan jaha ska man inte kunna sova nu för att grubbla på ditt citat... men så klack det till i min lilla nöt o jag kom på vars det kommer ifrån... kan ni????






















(notting hill...Anna Scott (julia roberts) säger så till sin gubbz ha ha)
Vet inte varför det ploppade upp så där i hjärna just när man ska till o sova men vad sjutton jag har aldrig utgett mig för att vara helt normal heller *garv*

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA, du Är för jäkla rolig! Sötnöt! Vilken tur du fick reda på vilken film, vara utan sömn vore ju inte bra!
Godnatt vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback