virrvarr..


Detta är som vanligt när det gäller lite större beslut i mitt liv, ett enda gytter av virrvarr hit o dit.. så ni behöver verkligen inte läsa detta, var mera jag som behövde skriva av mig lite he he he.


ja ja så var det dags igen det vanliga velande som liksom oxå hör Jensan till, shit vill jag nu verkligen börja jobba.. hjälllp.. Men vad f-n kanske dags att börja  jobba lite på den utbildning man fakktiskt skaffat sig o med det yrket man vill jobba med o iaf få lite erfarenhet o grejjer... man kan ju liksom inte glida runt o sin softa värld hela livet.. dessutom tycker jag ändå jag skulle ha rätt schyssta tider, 8-15 mån-fre är ju inte direkt fy skam det kan jag liksom leva med.. (det verkade som att det gick fint att jobba så, inte helt säkert än dock, hon föreslog 8-17 tre dar, ledig en dag o så 8-15 en dag.. men njet jag jobbar hellre lite kortare dar tror jag eller hmm kanske eg inte spelar nån roll.. blir ju iofs bara 3 dar till 17 annars.. ).. Ja ja men jag tycker ju det vore skoj börja jobba o faktiskt få användning för lite av det man fakitskt slet häcken av sig i skolan för att lära sig  o inte minst få dra på mig det vita landstingetkläderna he he he...

Ja ja var ju inte direkt heller världens roligaste people som jobbade där, jo dem verkade snälla o så såklart... he he.. ja ja vi får ju se.. men jag tänker nog hoppa på det om jag får, annars lär det ju säkert bli att jag måste börja jobba på ett sommarvik för att få in en fot nånstanns o då kan jag ju kanske inte vara ledig nått på sommaren..  nej det här blir perfekt spec med tiderna o sånt (var nån helg o kväll men väldigt sällan o jag skulle inte börja med det ändå, för det vara på jourcentralen samt i typ hemsjukvården så det fick komma in sen..)
hmm bara tvungen att ventilera lite av mitt virrvarr...kan säkert te sig aningens ologiskt o konstigt för er där ute..men vad fan det är inte lätt, är ju rätt soft plugga, man har ganska sköna dar men nej nog vill jag nog börja jobba igen om jag får!! tjäna lite egna pengar om än man inte blir direkt rik på en ssk lön, ännu mindre då det bara är dagtid... men nej det vore fan skoj börja jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback