ytterligare en slappardag, borde ju pluggat..

Ja ni vet det är som vanlgit innan en tenta, inget plugg o inget annat vettigt åstadkomms heller.. så mkt som borde göras men nada is being done.... Har varit en väldans lugn dagn idag, mkt vilning.. gubbz gjorde illa revbenen igår igen  (skadan gick upp) o är som en åttiårig gubbe, (trots massa smärtstillande)stackare hoppas det blir bra snart... Har alltså typ sovit en ruskigt lång stund idag på dan.. Jag som skulle brumma till skolan o fixa lite anteckningar, ah vad sjutton jag gör det imorrn... Kanske glider iväg o tränar en sväng i eftermiddag ikväll det vore iaf otroligt skönt, fast beror la lite på vilket humör vår kära donna är på, om hon e pigg o glad så går det la fint men om hon e trött o myssjuk så kanske det inte är så snällt lämna henne att klänga på Johan...men vad sjutton det ska nog gå fint eller ja det får vi ju se....

Snön varade inte så länge nu håller rackarna redan på att tina bort, trist...fast oj oj oj vad jag börjat längta till våren o sommaren, tänk när man får sätta sig på uteserveringen, dra på sig solbrillorna, smutta på sin latte (eller even better sitt vinglas...), bara myyysa i solen, se på alla vackra människor som helt plötsligt tinar fram, wow, jag längtar!!!, eller hörrni tänk när man får dra till beachen o bara känna chillet o åhhh fatta vad jag längtar helt sjukt... men oj opps shit börjar bli nära nu, bäst komma igång med träningen igen så man vågar visa sig beach 2008 oxå ha ha.....

längtar efter mycket just nu =)
men vad sjutton nog med svammlade för denna gång...

see u!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte behöver DU oroa dig för beach 08 darling!! HerreJösses du är ju puman själv ju! Men man kan ju å andra sidan inte förvärra något. :-) Vore galet skoj att ses snart, ut och svänga på våra ases eller bättre hinka i baren! Miss u sweet

Postat av: Anonym

Ha ha... oj oj vännen märks vi inte setts på ett tag *garv* Men vad fan man får la föröska leka lite foxy iaf ;-)


Hmm blev ingen träning i af, fast kanske lite av armarna , jag har nämligen lyft dem i o ur noblesseasken hela kvällen hi hi.. Men imorrn då bakse mig.. =)

Ja du det vore ruskigt ruskigt kul,tiden bara flyger iväg!! Helst hinner vi ju med både och, du vet dansa lite o så hinka lite o så dansa lite ha ha..
Miss u 2 babe!

2008-01-08 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback