äventyr..

Igår när herr o "fru" franz vaknade så bestämde vi oss helt plötslgit för att skara sommarland skulle få sig ett besök av oss, var gubben som sa det innan jag eg ens hunnit vakna, hmm jag bad komma med datorn o kika hur långt det var o sånt... blev genast på alerten o vips 10min senare satt vi bilen o på väg ja ni vet typiskt välplanerad fam franz sak he he...

Oj oj oj vad mys det var, på väg det råkade vi köra fel, fast liksom ändå rätt bara efter lite mindre väger, men ack ack akc vad fint det var den vägen. Vi körde liksom runt vättern så man såg den nästan hela vägen...  vackert o vilka hus, oh my god!! Tanta på eniro skrattade gott åt mig när jag först trodde vi ivllat bort oss o ringde... Jag sa var vi var o hon sa aha ja men då vetj ag precis ni är där vid vattnet: Jag svarade "nej jag ser då inget vatten2, varpå tanten i luren börjar skratta hjärtligt o sa " men vänta bara snart kommer du se det"... Kändes lite skrattretande för när vi kört typ 100m till så kom då denna vackra syn vsom sen fördöljde oss typ hela vägen =)

Åter till skara då: Dundrans jättemys var det o det är helt klart ett ställe som vi kommer åka till med gummz!!  Ibland fick man nästan ont i magen när man gick förbi de områdena fultl med ungar i hennes ålder oj oj det såg så kul o mys ut man ville ju liksom att lillskrruttan skulle varit med, men men vi hade jätteskoj o åkte lite olika rutchkanor i vattenlandet dock var det gööör mkt folk o lånt väntan... men men helt klart en rolig dag!!!

På kvällen bar det ner på torget o käka en bit mat o avnjuta ett gott glas vin, sen surrade vi bort 1-2timamr på 55an, bra mys o skoj...

men men so long dags fundera vad man ska göra denna härliga dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback