Dagens...

Dagens väder: Sol sol sol ok ännu mera sol

Dagens event: dragracin i mantorp:

Dagens kläder 1: rödvitrandig tubtop, ljusjeanskjol, blå/röd/rosa blommig sja o röda tygskorl.

Dagens mat: tacos

Dagens humör: blandad kompott, mostly happy men lite confused oxå..

Dagens låtar: Upside down -Jack Johnson, en låt både jag o gummz gillar, den e ju med i nice nyfiken ha ha.. sen har jag även Maneater med Nelly furtado i huvudet, hörde den x antal gånger idag o fick lite partyvibbar i kroppen...

Dagen solstråle: gumman när hon ringde o berättade att hon var o badade! Puss på dig hjärtat!

Dagens kvällsäventyr: Miniigolf i berg med mc'n

Dagens kldäesel 2: Röd/vitrutigt linne (blus), svarta halvlånga, svart munkjacka, vita tygskor

Dagens roligaste: åsynen av J iförd solglasögon även fast han tagit av sig dem...  en liten panda

Dagens klantiga: måste väl vara med i min lista he he..JA ni det var när jag skulle plocka upp ett skröp med en hand o höll mitt oboyglas under andra armen, böjer mig ner... vips så har jag självfallet 2dl oboy på golvet... =) =)

Dagens citat: Fånga dagen!

Dagens horoskop: min turdag var visst idag, ha ha kanske därför golfen gick så bra,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback