ditten o datten

Äntligen är det löövvliga vädret tillbaka.... Blev toksugna att åka på räkfrossa, mmm mums med tyvärr gick det inte idag, kanske nästa helg ja vi får se......

Har eg inte gjort mkt speciellt idag.. jag tog en prommis ner på stan medan gubben tränade, sen gick jag hem oxå, skönt det iaf! För oj oj oj träningen går inget vidare just, inte orkat ta mig för det sen vi kommit hem, men på torsdag ska jag iaf gå på bodystep.. o bara man avklarat första gången så brukar det gå fin fint...

Saknar snuttan massor.. hon var sååå söt igår när hon ringde o berättade att hon sett en fågel dö när den flög in i ett fönster, att den låg där på fönsterkarmen nu. Man hörde på hennes röst att hon liksom tyckte både och, samtidigt som det var spännnade var det ju lite otäckt oxå, den hade ju faktikst dött. Jag sa till henne att " ja men då är den i himlen nu, för dit brukar man komma när man dött" Då hörde man riktigt hur hon tyckte jag var trög som inte förstod vad hon förklarat för mig: "Mamma, jag kan inte kasta upp den i luften, för dne kan ju inte flyga mer den är ju död" .. lillskruttan ja det har du så rätt i, hmm vi får ta himlen snacket en annan gång, kanske svårt förstå när fågel faktiskt låg där på fönsterkarmen.. Lilla hjärtat!!

Har iaf köpte en värsting grill nu, ja vad fan den värsta som finns ute på markanden tror jag, oj oj oj jag tror nästan det var sån anstorming som när iphonen släpptes... Ni skulle allt se: Ja ni skulle se vår nya grillhink från rusta á la 99 kronor =) =) ja vad fan den verkar fun ka prima o snart ska ajg ästta tänderna i grillat, tzatsiki i klyftisar mumma...

Imorrn är jag sugen ta en tur till s-köping köpa bamseglass, eller kanske åka ja nån slags båt... Varamon är jag med sugen på men eftersom det lovat kanoner väder veckan ut så kan vattnet få värmas upp nån mer dag innan man beger sig dit..
I helgen står även mantorp på schemat... Jag hoppas våra sötnötar från norr kommer o hälsar på... Jag har ju redan kommit på att eftersom C liksom kan köra så skulle ju jag o hon kunna kika på stan eller nått annat mys en stund medan de är där o sedan ansluta upp för i ärlighetens namn så tycker jag visst det är skoj på mantorp , ja det är faktiskt mys se allt folk men nja kanske inte riktigt lika länge som gubbz håller ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback