...

Hmm hmmm idag suger vädret igen, fy bubblan vad trist.. Hoppas hoppas bara det är bra väder i sthlm på fre+lör blir så mkt skojjigare då!!

Igår kväll var jag iaf o kikade hos lilla "Laura" attans vad fint hon fått det. Jag såg på bilder hur läggan sett ut innan, fan alltså jag måste bli bättre p åatt tänka bort sånt där o istälelt se möjligheterna. Jag tycker sånt e skita svårt , ja liksom när nån har assssfult, att tänka på hur fint det kan bli med lite färg o nya golv o ens egna möbler.. men igår fick jag ju se det med egna ögon återigen =)
Fick även se gamla bider på bland annat mig själv... hmm rackarns jag saknar nog allt mitt tokröda hår, men det är ju bara det man liksom fick färga det stup i kvarten.. ska se om jag inte kan kirra en bild så ni får se... men mne jag trivs ju rätt bra så här med, bara jag får klippa mig lite...

Sen brummade vi iväg på på bio o såg sex and the city filmen, tyckte de var skoj, dem är allt sköna brudarna! Men hmm nu u har det kluckit till i huvudet mitt vad SATC står för när folk skriver det sett den filmen på bio, ja jag vet man är la itne brightast på jorden alla gånger, men jag har tänkt o tänkt o liksom funderat "vad f-n snackar dem om nu" men nu vet jag ju alltså att det är filmen jag såg igår lite förkortat =) Bättre sent än aldrig!!

men men dags hoppa i kläderna o brumma vidare o hälsa på folk o sen kanske kika lite marknad...
see u
puss puss,o kram till ar er jag saknar, ja ja till alla andra oxå såkalrt men liiite hårdare till dem jag saknar

Kommentarer
Postat av: Cicci

hej vännen. hoppas ni har det skönt och mysigt hemma. Vi är hemkomna från Korfu, men fortfarande kvar på kusten. Ska bli gött att komma hem till sitt eget snart igen.

Hälsa lillgumman och gubben din från oss. (har han rakat sig igen förresten? ;) )

Fredrik hälsar.

Kramkram

2008-07-08 @ 16:10:10
Postat av: Jensan

Hej gummzan!!åhh hoppas ni hade det lovely i utlandet, du är säker underbart fräning o söt nu, en ltien pepparkaka kan jag tro...

Jo man vill som hem till sitt eget efter ett tag..

Jadå han har rakat sig o även hunnit bränna huvudet så illa så det flagnar.. tokstolle!

Hälsa du med kram kram

2008-07-09 @ 11:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback