..

Jag känner mig oerhört stolt o nöjd... men fan blev inte vinst men vad gör väl egentligen det (joooo fan massor) men  men jag är som sagt rätt nöjd gjorde en superrunda i minigolf, slarv med 2 sjuor dock grrr.... =)
Nöjd o glad över detta var även kul åka lite båge dit...

Annnars sitter jag just nu med en konstig känsla i kroppen, ja jag känner mig lite ledsen tror jag allt, nej det var inget kul faktiskt, ville eg göra nått helt annat på tu man hand, men kunde liksom inte ens vara mitt spralliga lilla jag...ja i alla situationer passar det sig inte riktigt kanske ha ha... men men what to do ,what to do,.... ja ja inte det jag tänkte på iaf...nej då det får bli lite polly o en film, nice nice....


Förresten så har det tydligen skett en till våldtäckt här i stan under natten, hugaligen lite scary tycker jag allt det är!!!
Så damer damer ta det försiktigt i sommarnatten!!

Har varit o häckat på mantorp typ hela dan, var halvnice, vädret prima , nästan för varmt solen stekte så jag blev så nervös att bränna upp mig totalt.. men men härlgit väder.. Igår var vi o badade i berg, oj oj sååå mys.. får se vart det bär av imorrn...

men men time för polly o film nu,
kram på er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback