ibland önskar jag mig...

* en händig karl ha ha ha ha...
eller ja jag vet kanske att jag själv är lite händig, men nja, det är liksom inte min grej jag kan la vissa saker om jag vill.. men nej det där med att skruva o sånt sk-t det får gärna nån annan pyssla med  =)

men jag o j i en sån kombination är ju alltså eg ingen lyckad kombination efter som, han verkligen har tummen mitt i handen..

Nu har nån lampgrej i badrummet gått sönder o jag frågade typ tusen ggr på lampaffären hur jag skulle göra, för jag visste ju att om liksom inte jag vet hur man ska göra så fattar johan inte alls hur det ska gå till. Han på lampaffären var så snäll o tom ritade en liten ritning till lilla dumma mig... ha ha.. men vad sjutton tror ni det hjälpte det var inte alls så där lätt som han sa... Jag fattar nog vars den ska in, men inte hur f-n man ska få dit den (en ny liten säkring, minisak) o bort den gamla... attans attiraljer, man vill la inte göra sina behöv i mörker heller he he he

Så det är bara face it, på den fronten suger vi big time.. J bra mkt mer än mig faktiskt förutom att han har styrkan...
men men vi är ju dunder bra på massa andra saker... =) men idag, just idag, bara för en ynka minut som det nog eg tar att fixa det där skulle jag önskat mig bara lite mera händighet... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback