jag tror hon kommer bli nöjd...

Ja gummans rum blir nog fint:

Hittat lite sajter jag kunde beställt järnet ifrån...
Den här sidan älskar jag. Jag får såna här dundermysiga stugkänslor över hur jag skulle vilja ha det på mitt lilla mysiga sommarkrypin: Sidan är
http://www.elsashem.se/  (tycker massa om serien green gate så här nu på sommaren..)

Här är lite saker som skruttan ska få:

Denna söta matta ska få pryda hennes golv

produktbild

En söt liten servis att bjuda sina kompisar på fika med:
produktbild



En liten gittar att spela på:



Klart hon även måste börja öva sig i tid på att leka sjuksyster el doktor.



Gardinerna som ska få pryda hennes fönster, ska sy en hissgardin:

Tiny storbus - flicka, metervara




















Klart skruttan måste få en egen liten postlåda att busa lite med (den är ganska liten eg..):




En söt liten kudde: (beställde 2 olika modeller den andra hittar jag inte nu. den var mera rosa med lite olika färger, en bit in i kudden går en kanske 2cm bred fyrkantig rand med rödvitaprickar..)

Pudebetræk i pink spot 40x40


ja ja nu har ni iaf fått se lite granna, får fota sen när det är klart...













Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, så mycket fint! Jag tror också lillgumman blir GLAD! Ser fram emot bilder!!:-)

Kul, Kul, Kul med barninredning - Finns ju såå mycket fint & sött!



Miss u.

Stor puss från Sannis

Postat av: Lotta

Heej!



Tack för igår!



Det blir nog jättefint i nya Tindra-rummet tror jag :-)

2008-07-21 @ 22:09:24
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

Sanna:Ja det hoppas jag med. o du oj oj vad mkt fint det finns, man blir ju sugen att köpa precis allt o det är ju tyvärr inte gratis så man får hejda sig lite... =) men blir nog fint ändå, hon kommer älska sina rosa väggar iaf ha ha



miss u 2!!

pussis



Lotta:

Tack själva!! dundermys får vi göra om snart, ni msåte ju komma förbi här nån dago kika...

ja det får vi hoppas hon blir nog nöjd iaf, men som jag skrev till personen ovanför så blir man sugne köpa allt... oj oj det kliar i fingrarna, hittade en såååå söt röd liten skinnfåtölj som varit sååå fin i hennes rum men nja fick avstyra det... he he... ha det gott o hoppas vi ses snart!! om inte innan öland så hopaps jag ni får dundrans trevligt där!!



2008-07-22 @ 10:53:37
Postat av: Cammi

Tindra kommer att bli överlycklig när hon får sitt nya rum, det kommer att bli superfint!! Nu blev jag oxå sugen på att beställa massor av nya saker till gummans rum...IGEN! Elsashem.se har kanonfina saker, skulle beställa därifrån en gång men det blev så himla dyrt och jag kunde inte ta bort nått så jag lät bli att beställa något över huvudtaget! :-)



På hemtex har de förresten jättesöta röda gardiner med vita prickar, var bara tvungen att köpa dem till gummans rum även om det inte går i de färgerna just nu..men det är ju kul och lätt att variera :-)

2008-07-22 @ 13:24:18
Postat av: Anonym

he he ja jag hoppas oxå det o det tror jag oxå hon blir =)



Ja du det är svårt låtya bli i bland o det finns såååå mkt så det riktigt kliar i fingrarna på en..



Hoppas allt är bra med er!

Stor kram

2008-07-28 @ 16:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback