jobbet...

Ja den har liksom kommit nu, inte direkt ångesten, för nej det är inte det. Jag tycker ju det är skoj att komma ut o jobba igen o eftersom jag jobbar som jag själv känner helt lagom med tid så känns det bara skoj, men men nu finns den där, typ oron i kroppen ja lite nervositet över hur det egentligen ska vara på stället. Det är jobbigt att komma tillbaka om allt är fullt kaos.... Inte stillades ju känslan av det ringde nyss o frågade om jag kunde ta 1 eller helst 2 dar extra under v42 för att det är kaos då.... Detta är dock gummz första vecka på dagis o Johan har dubbla träningar hela veckan samt åker till fin på tors så gumman får redan gå till halv 6 de tre dar jag jobbade, så hur gärna jag än ville hjälpa till o ställa upp så kändes det väldigt svårt, kändes liksom inte mänskligt för lillan att börja sin första vecka så (med alla dar till halv 6). Men men snäll som man är så ställde jag iaf upp på att jobba en av dagarna fram till 14.

Förresten så är det typ som vanligt att under försäsongen får gumman fler långa dar än när det väl drar igång för då är ju liksom allt ung lika varje vecka, (eller nja kanske inte helt men iaf lite mera normalt ha ha), men i år oj oj sjukt mkt matcher alltså, bra mkt mer än vanligt,...


Kommentarer
Postat av: Cicci

hej gumman. Hur mår ni? Hoppas ni har det bra och mysigt. Här är allt fint, jobbar mest hela tiden. Hoppas vi snart kan ses igen, vore superkul. Hälsa mannen! Kram

2008-07-24 @ 13:00:47
Postat av: Anonym

Hej vännen!!

Allt är bra.. första dan på jobbet igen så virrigt värre =)

Hoppas oxå vi ses snart, vi får styra upp nått snart!!! kram!! Hälsa du med!

2008-07-28 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback