Kärlek

Idag sa en person här på mitt jobb en väldigt klok sak:

Det finns ingen kärlek som den kärlek  som man hyser för sitt barn!!!
Pyttsan kanske många av er som går där o är så där "löjligt" nyförälskade nu, "att jo det finns det visst det, då vet hon inte vad löööv är" Men tro mig hur än puttenuttigt kär man är, så finns det faktiskt inget, nej verkligen inget som går att jämföra med den kärleken man känner för sitt barn... Har ett stort hjärta med plats för många i, en del får lite större bitar o andra lite mindre men heltk alrt är att gumman har den störta biten o det kommer hon alltid att ha no matter what!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Japp så sant! Till barnen har man en garanterad livslång kärlek. Villkorslös. Hur man än vänder och vrider sig kan man aldrig veta vad som händer med löööööv ju. Det är ju en annan känsla också.. Kanske inte att jämföra egentligen.



Kram på er!

Postat av: Lotta

ps.. om ni får någon liten till kommer den att få en lika stor bit som lilla T. Tro mig!

2008-07-28 @ 18:09:22
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Lotta

ps.. om ni får någon liten till kommer den att få en lika stor bit som lilla T. Tro mig!

2008-07-28 @ 18:10:06
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

he he ja jsut ja så långt tänkte jag inte ens..jo då , i sånt fall får hon allt dela med sig... o nej det är ju liksom helt olika kärlek... men hursom så smäller liksom kärleken till kidzen aningne högre.. ja den är iaf mer bestående o svalnar liksom int el kommer in i en vardagslunk...=) kram kra

2008-07-28 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback