Min lillskrutta

Fått lite bildera av min kära familj, mmm lillfisen min verkar ha det bra: saknar:

Sommar mys:

Glass i solstolarna med småkusinen Maja


Lite mysiga badbilder som sig bör :-) Det bästa med den översta bilden är att den inte bara inrymmer vår dotter utan en hel familj som vi tycker mkt om att hänga med i luleå o givitvis saknar down here. (fast man msåte nog kika riktigt nog för att iaf se halva familjen he he)




Efter en dag vid poolen/stranden måste ju såklart även en tuff dam få sola o softa lite på filten:




Finaste flickan i världen!!




Hmm skrev ju i förra inlägget om att fålla gardiner men vette fan om jag orkar ändå... =)




Kommentarer
Postat av: lindha

mysigt med lite sommarbilder! hehe, vilka söta brillor på näst sista bilden :o)

Postat av: Anonym

ja då, shit redan augusti men men-- tackar klart lillan måste vara söt =)

2008-08-01 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback