saknar... ja ibland så..

hmmm kommer på mig lite då och då med att tänka på det jag helst "vill" sluta tänka på... Ja inte lika ifta nu kanske, så mkt att dona med ändå, men jo ibland så.. Vissa saker som trots allt får mig att sakna litegrann, ja inte sakna så, utan bara som sakna hur det var, ja så var rätt nice! mmmm  men men ja ja så är det bara.. no more att orda om det =)  I övrigt  är jag suprans nöjd med tillvaron, ja lite som baloo.. (var nöjd med allt som livet ger, o allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer sorg o besvär,), hmmm ja förutom lite myror i rumpan det här med föööör lugn tillvaro, nej si det passar inte mig!! Tycker hellre om att ha tok mkt att göra så där mkt så att jag blir helt virrig i bollen, ja ni vet jobba, stressa iväg o hämta på dagga o så  när sässen är igång matcher till öhger o vänster, eller så träna o planera in lite dates med friends titt som tätt, som sagt hellre tooo much än för lite... Att softa i stugan är grymt skönt, men hmm nja det får mig att komma på nya plans o ideer som jag skulle vilja göra.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback