slappar söndag..

jepz igår bar det av ut i vimmlet med lite friendz... vi hade trevligt o skoj, lyckades som vanligt att göra bort mig lite. När vi var ute o pyrde så stegade en lång storväxt kille fram till mig : "Är det....." Jag svarade väldigt snabbt på ett lite oklokt fomulerat sätt " Nejhe du känner INTE mig" Jag var typ bombens säker att det var nått fyllo som skulle komma o vara jobbig,. Men han fotsatte lite mer försiktigt: " men är det inte Klas dotter" hmmm plötsligt föll poletten ner, o vad fan jag kände ju visst han. Det va ju lilla C som gått o blivit stor =) He he ja ja sånt är livet =) Bjöd med han in till oss o surra, ja det var trevligt. Min lilla hjärtevän mådde dock inte så bra  så vi åkte hem i skaplig tid fakitkst!!

Idag stod egentligen tvättstuga på schemat men en trevligar invit dök ner i ett mess igår så klat vi skippar tvätten =) Hmm synd bara på vädret.. men men blir trevligt ses ändå!!

nu tjatar gubbz om att jag ska glida iväg o köpa lite bakikskäk, ja ni vet flottmat.. men vi få se.. En annan sak fan vad kul det ä med nätpoker =)

kram på er...

Älskling: Du är bäst, mitt hjärta!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sorry! Vi får väl komma och tvätta åt er sedan ;-) Vi har ju rutin på det här!

Postat av: Anonym

ingen fara, vi kom så gärna det var dundermys!!!

2008-07-21 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback