stugan..

Nu är vi i stugan o hänger I går var suprans fint väder, härligt!
Idag har vi varit ute med båten till ön ö med strand o grejjor o nu vankas snart go middag o sen blri det nog att lira guitar hero hela långa kvällen =)

På lördag (nästa veckan) vankas det bröllop, ja si inte för mig,jag närvara endast som gäst utan för vänner i sthlm, oj det blir nog mys! Måste inhandla mig nya fina kläder tills dess, vad ja si det återstår att se, hittade en sååååå fin klänning i lkpg innan vi åkte upp, men f-n så typiskt bara kvar i stora storlekar, gaaahhh irri!!

Efter det har jag precis kommit på lite nya plans jag skulle vilja "ÅKA" o göra med bara gubben, fan vore dundermys, är la bara det att just den som "vi" har är la  eg inte värsta komforten för att göra sånt med, f-n det vore ändå skoj.. O ja vad ska man säga att hitta på crazy stuff det är la liksom jag (o gubben min) i ett nötskal...hmm så vi får se, måste reckonda läget lite först...

ja ja träning på hög nivå är då ett måste när man kommer hem, visst har tränat lite här, men även ätit masssa gosaker.. men vad f-n är'e semster så är'e =)

nu time att åka snart...
puss puss puss på er där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback