trist väder...

rubrikerna börjar se ganska likadana ut.. Hoppas på förändring snart! Hugaligen man blir nästan på lite dåligt humör över vädret.. Nåja hoppas solen skiner nån dag nästa vecka så vi kan ha våra mysiga heldag som vi kom på igår att vi nog ska ha tillsammans med ett annat mysigt par, Om bara solen skiner lät det som en kanoners dag! Var iaf o hälsa på just de ovannämnda igår var riktigt trevligt! Smådamerna hade nog allt skoj, de kom verkligen igång när de kom ut oxå =) Idag får man la se vad man hittar på, nått litet äventyr ska man la hinna med.. just ja Dagens tips: Ät inte Palt bara en stund innan ni ska gå o träna!! (detta visste jag såkalrt om innan, men fan vad jobbigt det var, var på bodystep igår o ett tag innan hade jag tryckt i mig lite palt till middag.. tungt tungt kan jag säga...) Träningen var iaf riktigt skoj om än sjukt varmt passet var fullt så det blev gode varmt där inne.. men men ska se om det finns nått skoj att gå på idag annas får det bli lite styrke ... Ja ja hoppas ni alla får en löövli dag! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback