Underbar helg i sthlm!!!

Underbart!!!: Ja så kan nog helgen bäst beskrivas med ett ord... Det har faktiskt varit toppen på alla sätt och vis.

En sak är lite kors i taket: Jag, ja ni vet jennybenny herself, har inte shoppat typ nått (förutom det jag behövde til lbröllopet..)

Jo en sak är lite trist: Inga kort från bröllopet. Nej för si då strejkade kameran, men jag har nog lyckats kirra till mig lite krot ändå, ja för det vill man ju liksom ha...

Vi hade suprans tur, vi fick ett dudnerfint hotellrum , betalade bara 200kr/natt o då fick vi ett designrum, med bastu på rummet, nice nice nice..
På fredag kikade vi lite på stan , gick på grönan o sen på Mamma Mia.

Ja ska ni se en film på bio o tycker om såna där filmer som får dig att må bra i kroppen så gå på Mamma mia. Jag tyckte den var jättebra!  (trots all sång, var kanske lite skeptisk först, men oj vad bra den var!)

På lördag stod bröllop på schemat, så då gled vi mest bara runt o chillade o småkikade o tog det lugnt innan...
Jag har även blivit kär, Min nya kärlek heter Alma, mmm bedårnade ltien kiddo, som jag minsann såg till att sno till mig lite då o då o snosa på =)

Menm ne n usitter vi här på arlanda på väg hem norrut, sakanr skruttan som f-n. Men sitter även o funderar på att det nog snart börjar vara dags bege sig tillbaka mot linkan, ja nu räcker det snart med att vara "on the road" nu vill man hem igen =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback