urk...

så mår jag idag: urk, dubbel urk... fy fabian, ingen höjdar dag helt enkelt...

Igår var vi till varamon o badade satan i gatan vad fint det är där!!!, sen grillade vi ute på gården o drack lite gosaker, lirade lite poker, sen bar det av till trädgårds o träffa massa mysiga människor, var dundrans mys! sen hör o häpna hamnade vi på platens, inte likt mig.. men men jag gjorde vanan trogen o gick vidare på det vanliga placet, var nice nice,där träffade vi lite andra knäda människor oxå som vi hamnade hemma hos efteråt, tror inte vi kom hem förrän typ nio imorse.. men men det var trevligt, kanske lite väl blött dock men men nu dröjer det nog ett tag till nästa gång skulle jag tro! Fick i af busa lite med den familjens kidz imorse, sjunga min lilla ponny o tutti frutti, ja liksom abstinensen efter gumman blev ju itne direkt mindre, men har nyss fått prata med min gooooofis, finast i hela världen!!!

Imorrn smäller det alltså, shit pomffrittes imorrn är'e dags börja jobba, liiiite ångest har jag, men men nej mår mest urk..
Ska lägga mig o slökika på teve nu.. se på scarred , helt sjukt program alltså...

kram på er!


(just ja har lite bilder men orkar inte lägga in de nu..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback