vet ni vad som hände...

Imorse trodde jag fan en fågel bajsade i håret mitt när jag cyklade till jobbet. Trött  (host host morgontrött ska tilläggas är ung 1000snäpp värre,)som jag var, kom reaktionen genast, jag visade mitt längsta fingret upp mot trädet o sa nått i stil med dra åt helvete skatjävel. Efter ett tags kännande i håret fann jag nada, var la nått annat gegg som rasade ur trädet uäk.. Men men då kudne jag iaf inte låta bli att börja skratta för mig själv när jag cyklade där, spelade ingen roll hur trött jag varit, för såg nån mig, så måste de ju trott jag var helt sinnessjuk.. ha ha ha.. men alltså det liksom bara kom, jag var helt i min egen tankspridda värld o helt plötsligt så bra litet splach, he hehe... ja jag tog en liten tvätt av håret i handfatet i mitt rum väl framme på jobbet... =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, jag döööör! :-) Det är min Jenny det!

Puss, puss & kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback