..........

Går omkring härhemma o känner mig lite som att jag vore en boxarbrutta, ja går omkring i mina svarta shorts o svarta sporttop så jag ser allt lite boxaraktig ut.. he he... okej kanske inte riktigt lika vältrimmad kropp =)  kanske är det oxå för att man känner sig lite mörbultad idag he he


Känner mig lite såhär i min slappar utstyrsel, ja ni vet mest stilen he he:

image563

Men jag vet ser mer ut så här he he he he:
















Tänkte på en helt annan sak i mitt virriga liv. Jag förstår inte att jag ALLTID (väldigt ofta iaf, spec när jag stressparkerat)lyckas glömma vart jag parkerat. det är så jämt spelar typ ingen roll vart jag ska, tex om jag varit o handlat så kommer alltid tanken när man går ut genom dörrarna, "hmm få se nu vart f-n är bilen" .. Ja ja jag lyckas ju alltid till slut irra mig dit, men att jag liksom aldrig lär mig, det spelar liksom ingen roll om jag försöker tänka på det när jag parkerar, för sen när jag stressar iväg o gör nått annat, så vips så är det bara borta... Får kanske börja sätta upp ni vet en sån där orange vimpel på bilen när jag parkerat så jg lätt hittar den när jag är klar med mina ärenden...
De finns de gångerna då jag faktiskt kriver upp vart jag ställde mig o det är när jag tex parkerar på långtids parkeringen på arlanda, annars skulle jag ALDRIG  ALDRIG komma ihåg vart den var he he...

men men so long från boxarjenny ;-)

Kommentarer
Postat av: Cammi

Du är då mycket snyggare är boxarbruden på den översta bilden :-)

Jag har faktiskt följt Linda Rosings blogg i några månader, gå in och läs www.hanky.se/lindarosing
Tro det eller ej men hon verkar faktiskt vara en vettig tjej och en bra mamma nuförtiden. Det enda hon verkar göra är att gå en powerwalk varje morgon, tvätta och faktiskt vara på Kevins fotbolls träningar och matcher. Gå och läs så kanske du ändrar uppfattning, det gjorde jag även om jag tycker hon har lite dubbelmoral som är med i alla tidningar hela tiden för att få publicitet när hon säger att hon inte vill ha det.

P.s Stefan följer oxå hennes blogg även om han inte vill erkänna det, han säger att han bara tittar på bilderna ;- d.s

2008-06-01 @ 22:12:49
Postat av: Anonym

okej då ja jag ska la ge'na chansen e ju faktiskti nte den osm bruakr dömma folk så mkt, fan alal e vi ju olika
o det e nog med att sköta sitt eget förutom att lägga sig i hur andra lever, men L:R har jag liksom inte kunnat låta bli tycka verkar vara en knäppgök=)

he he du är go du, ja fast jag skulel nog inte vara så skäckinjagande som boxare, nej får nog hålla mig till att vara leende snälal sjuksyster jenny =
Gummzilums miss u!
kram

2008-06-02 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback