...

Dagens braiga,ja si det måste vara att jag(vi) fixat så hela familjen ska gå o kolla till sina tänder i slutet på sommaren. Ni vet dem där som står på stan, den där nya  tandläkaren, har hört jättebra om dem på jobbet så självfallet nappade jag. Ja det var nått erbjudande from 1 juli men eftersom vi nog inte är här då på ca 1 månad så fick det bli iaugusti.. ja helt enkelt suprans bra!

Vad har mer gjorts idag, lunchat lite med J & C , o tjackat lite nödvändigheter, gubbz har växlat lite dinero o jag har kommit på en grymt trevlig sak som gummz o jag ska göra från imorgon tills på fredag em&/kväll åhhh det kommer va toppen, hoppas bara vädret håller i sig men det har dem ju lovat så nu får de baske mig hålla det oxå.. Ja då mys ska vi ha, ska bli så trevligt!! Guldkant på tillvaron helt enkelt, klart jag o hjärtat oxå måste få göra nått spec bara vi:-)

men men nu tvättstugan, pust
see u
kramen

Kommentarer
Postat av: T

Kolla in det här! :)

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/9741


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback