årliga turneringen har tatt fart..

Japp så var den igång min o gubbz årliga "21" turnering. Var min ide men jag borde anat ugglor i mossen när gubbz var sååå himla på, han såg nog sin chans att ta ett försprång med tanke på att min hjärnverksamhet går lite på sparlåga idag... men men vi körde bara ett game o attans han leder m 1-0 men nej ni jag kommer gå segrande ur den här striden =)
Har iaf nyss testat vår pizzeria här i kvarteret o my vilka bauta pizzor man fick, vi tog en mini till gumman men det var ju typ som en vanlig pizza ja ja gott vare , men man har ju itne så stor matlust i värmen...

Vädret är still lika lovely o ska visst vara så imorrn med, lite surt jobb men men så är det ju i livet liksom..
Igår var det en riktigt trevlig kväll med ladiesen, men aj aj aj vad jag hade ont i mina arma fötter imorse, gick hela  vägen hem i mina, hööööga klackedojjor som jag inte haft på länge, blev rätt mkt brfota oxå, hmm jag hade ju för mig att cykeln stod där uppe vid o'learys men INTE så då tänkte jag att vad fan lika bra gå hem, hmmm inte såå skönt. Hände dessutom en rätt otäck grej alldels innan jag var hemma, blev fakitkst lite rädd.. men men jag skyndade mig in genom porten o upp i min trygga lilla vrå


På tisdag är det dags för gummans lilla sommarfest på dagis, mys =) o på torsdag glider gubben iväg på sin lagresa o är gone hela helgen...så då får jag o gumman hitta påegna myssaker..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback