attans

Attans gumman har feber, tycker självfallet mest synd om henne, men FAN vill verkligen jobba på torsdag, dels hade jag massa saker att pyssla med men även så ville jag verkligen det.... men i nu läget känns det inte så aktuellt skicka lilldonnan dit även om hon piggar på sig tills dess, för f-n hon har ju dessutom sin längsta dag på evigheters evigheter tiden är från 7.30-17.30 o när man nu sitter brevid en dam som är varm som en kamin 39,2 i feber så känns det inte roligt lämna då.. men men får se imorrn hur läget är, men knappast helt feberfri då, så även om hon är piggelin på torsdag kan det kännas som lite tuff start med just den där megalånga dagen att börja med o eftersom j inte är hemma då så finns liksom inget annat alternativ... hemma eller jättedag på dagis.. ja ja får pejla läget imorrn...men gaahhh mest göre ont i maggropen för jag vet hur attans jobbigt det blir för dem som får jobba när en själv måste vara borta.. o gahha nej det känns inte skoj... Hade även eg velat åka in på personalmötet imorrn, dels för att träffa nya chefen som börjar imorgon men även för att det var lite andra exciting stuff som skulle tas upp.. men tveksamt jag hinner det nu...Fan fan fan...men men lilldonnan i första hand så äre ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback