besök fr norr...

Idag får vi kööölixbesök åhh det ska bli dundermys!

Jag ska få snosa bebis.. ellerj a hmm han e la ingen bebis mer, shit han e la snart ett år tror jag oj oj oj tiden går fort. Jo jsut ja jag minns förra sommaren när E vacklade runtm ed stor magen när vi var i stugan. Ja ta me tusan han måste ha hunnit bli nästan ett år. Hmm jag som tänkte få snosa på bebis, men en liten knubbig ett åring går la lika bra.
Gumman berättade iaf det , det första hon gjorde för fröknarna. När jag sa att han var bebis så tittade hon på mig o skrattade. "Nej mamma han e ingen bebis"  ha ha hon hade alltså bättre koll än mig. (fast det hade hon nog eg inte) men men ska iaf bli jättemys! Ja såklart att hela familjen kommer =)

Imorrn ska jag öfrresten sitta hela långa dagen i telen, blir en spännande upplevelse att se liksom om man är lika trätt då som man är av att springa häcken av sig. De som sitter i telen säger att det är sjukt jobbigt rent psyksikst eftersom det finns så dåligt med tider  folk blir frustrerade vilket självfallet förstås men som sjuksktöerska kan man tyvärr inte trolla fram en tid hur gärna man än vill. Så det ska bli skoj skoj skoj...

see u my darlings!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback