Började bra iaf...

Håll nu tummarna det ångar på lika bra, framåt framåt.. yeeees, det ska jag hålla tummarna för! Jisses skönt med seger idag!! Nu kan man somna med ett leende på läpparna, under vad man kommer drömma om i natt.. ja då herrar ni får besöka mig i sömnen... =)
Var lite roligt med målen förresten, Zlatans mål hur snyggt som helst, o Petter H's mål inte direkt lika snyggt , snarare ett fulmål=) men fan lika gött!! 2 helt olika mål, men båda fick mig att jubla =)

Finns några fotbollsmän jag tycker e lite extra heta, Ja zlatan det vet ni ju redan, jag gillar såklart att han e grym, hans grymma attityd, sen att han e så där härligt lång o stor gör inte saken sämre. Han har liksom det mesta, snygg fru , söta kidz, lovely hus o snygga kärror, ja jag gillar hela paketet... men sen har vi lille ljungberg, ja vad kan man annat göra än , vilja drunkna in i hans eyes o liksom hela hans uppenbarelse. O så H.Larsson, grymt fin o grym grym spelare han med. Ett lite otippat kort e kanske en viss man vid  sidan om. M.Hedman oh my god, ja tycker han e lite het, beror nog oxå på hans storlek, ja ni vet hans jätte händer som bara fångade bollarna.. Ja mest är det nog storleken, svag för sånt...En tjejkompis till mgi hade nyss skrivit om hur det kommer sig att fotbollspselare e så mkt snyggare än hockespelare.. Ja i just ett fall e jag ju grymt partisk o där slår liksom ingen min hunk=) Men i övrigt får man nog hålla med. Liksom jämföra zäta med ljunigs nja.. inte direkt. el foppa o  beckham.. he he..
Tänkte på en annan sak, tänk tex när spanien -england lirar. shit vad många miljoner det skulle bli om man räknade  samman alla spelarnas moneysar men tanke på att de tjänar rätt saftigt med cash...
men host host, jag ser fakitskt mest på matchen!! Jo si det gör jag, ni skulle höra=) Gumman började härma mig så som hon gör ibland när vi ser på hockey oxå.. =)

Nu time för sängen..
Imorrn ska jag försöka med nått jag är dålig på, ja ni vet just det där med att inte göra så mkt. Fast redan har min hjärna börjat göra upp planer för dagen, ni vet se om det finns optikertid, träna, fixa lite annat..Hmm ska iaf dra fram min tunga medicinbok, ska byta peg på jobbet imorrn, e la eg piece of cake men vill bara kika upp det lite för säkerhetsskull innan..
så sov gott dear friends!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet också en hockeyhunk som slår de flesta med hästlängder!:-) Men visst 17 finns det många fler fiiina fotbollskillar. Sommar och ögongodis... yummi! Hoppas allt är fint, jag är trööööötis, ungarna körde slut på fröken S idag. Kors!



Kram vännen!!

Postat av: Anonym

he he ja du både med o utan hår =)

jag ätnker oxå lite så sommar o sol... =)

Sannisen vila nu upp dig, kan tänka mig de små liven kan köra lsut på er,hoppas allt e mys

stor kram gummz!!

2008-06-11 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback