bryr mig inte...

nej vet ni jag tror nog aldrig jag kommer bli en sån som bryr mig nämnvärt i räntor, regeringsförslag, budgetar, partikonflikter, kyrkotafs...jag erkänner jag är värdelös på politik  o dylikt..Jag orkar liksom inte engagera mig i det, vad sjutton känns som att det blir rätt samma sak ändå.. oj oj oj jag vet finns nog en del av er som tycker jag e hemsk som inte orkar bry mig i sånt ,men vet ni det bryr jag mig noll i =) Jag är nog dessutom lite för trög för att fatta såna där saker.. Nu är det ju inte så at jag har noll koll, lite koll har jag ju ändå, men det är inte så att jag diskuterar såna saker i onödan.. Nej då hör hellre på tex mix megapols nyheter som är lite lagom tunga. Ännu hellre bara när det svammlar på om saker det gjort eller hört, det är snarare saker jag tycker om att prata om... =) eller liksom saker som hänt en själv.. Att snacka siffror, politik el religion, naj då ska ni nog för det mesta välja nån annan =)

Kommentarer
Postat av: Cammi

Kanske borde ha meddelat att vi inte kommer, kände oss så stressade när det var så få dagar! Men i augusti borde vi lyckas klämma in en visit hos er utan stress!! :-) Vi har dessutom hur mycket som helst att göra på hemmaplan, ja du vet hur det är i bland! Saknar er tokmycket i alla fall och hoppas vi hinner ses utan stress när ni är uppe i norr!!!! kram

2008-06-09 @ 20:21:42
Postat av: Anonym

Je herregud det hur lugnt som helst! Hoppas ni kommer ner i slutet av sommaren =)

o du självfallet msåte vi ses ordentligt när vi e uppe!!

kramen

2008-06-10 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback