empty...

såååå söt hjärtat mitt!:

satt här o lyssnade på lite musik o kunde o när gumman kom in i rummet kunde jag efter ett tag inte hålla mig utan säkte fram hennes favvolåt: ja ni vet ju "Empty ruuuum" .. Hon sken upp som en sol, skyndade sig fram till datorn o runt för att komma på bästa möjlgia plats. så tittar hon på mig  säger: Mamma jag tycker ju så himla om empty ruuummm... He he..Ja svarade att ja jag vet gumman, jag älskar empty ruuum kom till svar sen. sen föröskte hon sjunga med, hon kan den nog nästa bättre än mig, hon ville jag oxå skulle sjunga med o då sjöng hon några små ord här o var, visst med sitt egna lilla uttal men det syntes ändå tydligt att hon hört den x antal gånger.. =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

"Hemmty hoooom" heter den hemma hos oss :-)

Postat av: sussi

hehe så söt, här hemma vill Oskar se usher på mtv :)

2008-06-26 @ 20:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback