..

Äntligen har jag kirrat linser, känns ur skönt!! Glasögonen är oxå bestätllda kommer la inom kort, ja bra att ha så där hemma ibland bara, o kanske på jobbet nån gång om jag vill se lite extra bright ut för ovanlighetens skull =) Tycker ju annars om den lilla oskuldsfulla stilen, som liksom är oförarglig he he..
Men vad skönt med linser, nu ser jag ju liksom =) ja oj vad nice liksom nu ser jag skyltarna mkt tydlgirare o ja konturerna blir skarpare..

Ja jag har ä venäckat på vägverket, tyvärr gick det inte som tänkt för gubbz 1 ynka rätt ifrån, så nu blåser det andra vindar här hemma i lägenheten...

I övrigt förösker jag tjata till mig lite utlandssemster med min familj ,men går segt, ja ja annars åker jag själv med gumman udner min sem i augusti, vi får se..

men men nu ska jag ta mig ett långt skönt bad
 see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback