..

Måndagen har flutit på rätt fint.
Hade min inskolningsdag idag, fast visst det började med att en pat stod o stampade i korridorren som jag fick ta mig an vilket gjorde att jag missade min första del av introduktionen.. men men sen harj ag varit nån timme på bvc, sååå mys!! Men jag har ju alltid tänkt jag vill jobba kanske typ på bvc el nått sånt, men nej inte ännu iaf, kanske när man blir lite äldre o så. Just nu är det nog ett arbete som är lite för enformigt för min smak..

Idag måste jag ju även säga :

Stort Grattis till min lilla snutt som Klarade teorin idag!!!!
Fick uppkörning redan nästa vecka så , nu gäller det att hålla tummarna!!!

Grattis även till Robin som klarade körkortet idag!




Kommentarer
Postat av: Elin Blom

Hej Gumman! Nu är vi i Linköping. Kom igår och bor i husvagen på Lidas tomt. Rättaregata 3. Det vore jätte kul om vi kunde träffas någon dag. Vi blir här de här veckan och nästa. Kram kusin Elin. 070-363 44 60.

2008-06-17 @ 13:16:47
Postat av: Anonym

Hej hopp!

Ja självfallet det vore trevligt, skrev precis det till dig på FB.

Vi hör av oss.. annars är det bara ni pinglar själva när ni har tid lsut! Men klart vi msåte ses, Äntligen får jag ju se lilleman =)

kram kram

2008-06-17 @ 13:25:22
Postat av: Elin Blom

Det ska bli jätte roligt att få träffas. :-D

2008-06-17 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback