..

Rackarns alltså fick veta en sak efter jobbet som allvarligt talat fick mig att känna mig lite små sad. Fan vårt danska par blir inte kvar i stan =(  Vem ska nu agera yrväder o vem ska dra skämtet om man får ta bilder... =( Mnem ne lycka till i nya staden !!

Men men det som lite väger upp är att jag tidigare i veckan fått veta 2 andra bra saker  bla annat att en gullis fått det jobbet hon ville, wiiihoo  grattis (igen..) Sen en annan gotjeja som ska gå o bli sambo snart, gulligt, ja är löööv så är liksom å det är då fan så lovely!!  Det jag nu håller tummarna för är la att alla jäntor som sökt skolor till höger o vänster kommer in på det dem önskar..

Idag var en sån dag på jobbet då det känns extra uppenbart hur ensamma en del personer runt om oss är, fy jag tycker verklinen synd om alla de ensamma såna här helger. En  stackrs farbror trodde det var midsommarafton idag o satt där alldeles ensam. Lilla vännen...Hade man haft obegränsat med pengar hade jag lätt kunnat göra nån slags typ allmän "fest" för alla dessa ensamma utsatta människor. Jag hade självfallet även slagit till o haft en dunderbrakfest för alla vänner o bekanta! =)

Tänkt en sak idag ang personligheter, det är nog bara så att vissa personer är såna som liksom är negativa o kanske liksom söker lite fel el sånt. Gahh får nippran på såna människor. De allra flesta av dem har antagligen så ruskgit tråkigt liv själv så att deras negativitet måste spridas runt till alla andra. Nej för bövelen skaffa er lite acton i ert eget liv istället för att negga på andras liv el bara om små petittesser som ändå ingen bryr sig i!  he he


Vi har en rysk doktor på vc'n gah hon var lycklig idag hmmm arma stackare hon kan då inte kikat så mkt på fotbollen för grabbzrns skull för satan i gatan vad fula dem är =) 

men men time att kika vidare. snart får vi besök wiihhooo vad mys


Kommentarer
Postat av: Elenor

Hej

Vill bara önska er en glad midsommar till hela familjen! När kommer ni upp hit till norr? Sen har jag med spänning följt hela följetongen om tvättstugan och är såklart nyfiken på hur det gick för Johan. Ha det bra, Kram!

2008-06-19 @ 21:53:35
Postat av: Anonym

Tackdesamma!!

Vi dyler nog ner i slutet på veckan =) ska bli sååå skönt!! Så då får vi stråla samman!



he he tvättstugan gick ok men nu är detj ag som inte kommer in o kan boka ny tid grrrrr... =)

ha det bra du med kram

2008-06-23 @ 18:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback