..

Tänk vad grejjer det blir att ta med sig för en tripp hem över sommaren..
3 väskor tror jag minsann jag kommer få ihop.. Kommer nog som vanligt bli svettig över hemfärden. Jag ska ju som vanligt flyga själv med gummz, J ska åka mc (ja ni vet han får ju nu...) he he....
Men vi brukar fixa det fint, brukar bara vara lite svettigt få alla grejjer till incheckningen o samtidgt få tindra att inte sprigna iväg =) Men efter det är det ju en barnlek... o väl "hemma" så har jag ju många händer som kan hjälpa til latt bära, eller ja som jagi af kan garantera håller koll på var tösen min tar vägen =)

Nyss betalat alla jäkla skiträkningar fyyy bubblarns vad less man blir på dem. Blir dessuto malltid massa skitomkostnader när man flyttat, fick en stor bamse elräknbing från förra läggan, trist, o så avslutet på mitt förra abonemang.. ja ja skit samma.... Får la dra fram esset i stället he he, ja ja lite skrammel ska jag la ha ändå ha ha:

http://www.youtube.com/watch?v=3HI-7P7sxYg

Var nån som sa till mig innan sommaren att frida, ni vet den där "upp o hoppa" kommer bli en riktigt sommarlåt.. hmmm.. men men jag ska erkänna hörde den när jag var o shoppade igår, ja vad fan den fick en att känna lite sommarkänslor o bli sugen på en smarrig drink  ute på nån glassig terass...

Upp och hoppa, ligg inte och dra dig, du och jag måste fånga dagen, du och jag måste leva nu.....leva leva livet nu!!

Man ska aldrig säga aldrig...
upp o hoppa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback